maandag 22 augustus 2016

Dag 23. Las Vegas Vertrek deel 1...

Ja hoor, het is zover...de dag van vertrek.. :-(
We staan op tijd op en na het douche- en opfris ritueel nemen we afscheid van deze prachtige fijne kamer. Sem wil nu thuis ook gordijnen die hij op afstand kan bedienen :-)

Na het uitchecken rijden we nog even langs de benzinepomp om de auto vol te tanken. Dat is toch ook elke keer hilarisch qua prijzen! (0,59 cent per liter) Daarna de auto inleveren, ook hier weer een moeilijk momentje...

Tja, dan inchecken en dan blijkt dat we op de 2de vlucht (van Toronto naar Amsterdam) niet eens bij elkaar in de buurt zitten. Balen natuurlijk. Helaas kan niemand iets voor ons betekenen uiteraard.
Nouja, dan maar naar de gate voor de 1ste vlucht. We nemen allemaal nog een lekker ontbijtje bij Cinnamon, want helaas geen ontbijt meer voor ons bij het Wynn hotel, dat begon pas om 08.00 uur...waren we net weg.

Terwijl we bij de gate wachten chat ik even met mijn zus. Gezellig. Intussen zien we dat er vertraging op onze vlucht zit. Het begint met een kwartiertje, maar uiteindelijk loopt het op tot 2 uur.
Hiermee weten weten zo goed als zeker dat we de 2de vlucht gaan missen.
Ook nu weet uiteraard niemand ons iets te vertellen...."als je in de lucht zit, dan zal alles automatisch geregeld worden met de vlucht die je mist" Okee... we zullen zien.

Als we dan 4 uur later op Toronto staan worden we opgewacht door iemand van Air Canada. Die heeft nieuwe boardingpassen en een hotel overnachting voor ons klaar liggen.
We vliegen nu maandagmiddag en zullen dinsdagochtend in Frankfurt aankomen om vanuit daar nog een vluchtje naar Amsterdam te hebben. (helaas geen directe vlucht beschikbaar..)
We nemen de shuttle naar het hotel vlakbij het vliegveld, checken in, eten wat in het hotel (op kosten van Air Canada) en gaan dan maar niksen in de hotelkamer.
We hebben ook geen koffers, dus geen kleding, tandenborstels, haarborstels, gel.. gelukkig wel mini deo in de handbagage! Halleluja!!

Door het tijdsverschil is het hier inmiddels 01.00 uur 's nachts maar voor ons gevoel is het 22.00 uur. En we hebben in het vliegtuig ook nog wat geslapen... dus tja, wachten tot de slaap komt nu..

En dan morgen weer een nieuwe dag vol avonturen!!

1. Gelukkig een bed en wat te eten Hopelijk nieuwe vlucht meer geluk met de aansluitingen Dikke xx