vrijdag 8 juli 2016

Laatste loodjes

Die duren echt het langst...
We zijn nu echt aan het aftellen. Stiekem heb ik ook de koffers al uit hun donkere hoekje op de zolder gehaald. Ze staan nu alvast in het zicht :-) Kunnen we langzaam aan gaan inpakken.

Op de valreep vorige week nog een helicopter vlucht boven de strip in Vegas geboekt. Toch wel leuk om dat met zn drietjes te doen. Lijkt me fantastisch met al die lichtjes van de strip.
Ook hebben we op Schiphol, de dag voor vertrek, nog een "Behind the scenes" tour geboekt. Sem wilde dit al langer doen, maar het kwam er nooit van. Nu gaat het dan eindelijk gebeuren.

Tja, dan zit er nu niets anders op dan wachten.. Morgen vieren Sem zijn verjaardag dus dat is gaat zeker een leuke dag worden. Dan moet hij daarna nog even door de proefwerkweek heen worstelen maar dan is zijn vakantie daarna ook echt begonnen. Mike en ik moeten nog even doorzetten met werken, maar daarna gaat het grote genieten echt beginnen!

Tot snel, op Schiphol!


1 opmerking:

  1. Alles tot in de puntjes voorbereidt Het is nu bijna zover nog enkele dagen Ik ga alles lezen en volgen toch een beetje het idee dat ik erbij ben Dikke kus ma xx

    BeantwoordenVerwijderen